Divided - Tiamat

只有黑暗能让人平静,只有激烈能表达我!

 

歌词翻译来自网络。

 

The marriage has gone to my head
婚姻的景象正走进我的脑海里
The wedding trumpets are dead
婚礼的交响乐已陷入沉寂
Replaced by a static noise
被静态噪声所替代
So loud that I can't hear my own voice
如此嘈杂 使我无法听见自己的声音
Will those signs lead me out of here
这些指示会带我离开这里么?
Well, just take me somewhere
To the planes where angels sing
through the chime and the clattering
好吧,就穿过这钟声,带我到天使歌唱之处


-For what it's worth the truth might hurt you
在获得真相时会伤害你,这值得吗
-There is a little you can do
你仍然可以为我做些什么
-When shadows fall I will desert you
当黑暗降临时 我将离开你
-Then that's what you will do
这就是你应该做的
For what it's worth the truth might hurt you
在获得真相时可能会伤害自己,这值得吗
And with a tear of morning dew...
随着清晨露珠的泪水
My temples born anew
我将获得重生

Lead me inside
Lead me inside
Lead me inside out of the cold
指引我方向 带我离开寒冷
Let me inside
让我进入你的内心
Feel me inside
同时感受我的内心
When the seed is sown
散播种子
Our love's dead by dawn
黎明将宣告我们的爱的终结

And as the day begins
当白天来临
The sun is soothing my skin
太阳抚慰我的皮肤
And I am divided
I am divided
For love
我将为爱 灰飞烟灭


I have to say
That all of this time
我倾尽我所有的生命 留下来
I waited for someone like you
只为等待某个像你的人

You are my dream
You are my dream
You are my dream
你只是我的一个梦

  4 6
 
评论(6)
热度(4)

© 蓝莲 & 樱桃与飞鸟 | Powered by LOFTER